
Een terugblik op de zomer van 2025, het snel opkomend gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) in de reisbranche en het inspelen op de veranderende consument.
Deze en andere onderwerpen kwamen woensdagavond aan bod tijdens het jaarlijkse grote interview voor de Top 50 van TravMagazine, die half november verschijnt. Het motto van dit jaar is The Next Generation.
Het gesprek vond plaats tijdens een diner in restaurant Central Park in Voorburg. De gesprekspartners waren Gunay Uslu (Corendon), Marc van Deursen (Prijsvrij/D-reizen) en Arjan Kers (TUI).
Het resultaat is te lezen in de Top 50-uitgave van TravMagazine, die half november verschijnt.
Foto: de gespreksdeelnemers (vlnr): T.J. van Apeldoorn (TRAVel Media), Marc van Deursen (Prijsvrij/D-reizen), Gunay Uslu (Corendon), Arjan Kers (TUI) en Theo de Reus (TRAVel Media)
(Foto Nils van Houts/TravMagazine)
Geef een reactie