
Frans Leenaars vertrekt eind oktober bij TUI Group, waar hij sinds 2015 werkzaam is. Dat heeft hij via LinkedIn laten weten. Een reden voor zijn vertrek noemt Leenaars niet.
Leenaars ging in 2015 bij TUI Group aan de slag als Chief Marketing Officer (CMO) voor TUI Western Region. Zijn huidige functie is Director Marketing & Sales Optimisation. De laatste tijd werkte hij voor TUI in Noorwegen.
Leenaars werkte voorheen onder andere bij KLM, Air France-KLM en bij Disney Parks & Resorts.
Onder de kop ‘een geweldige reis van tien jaar’ schrijft Leenaars:
‘Eind oktober neem ik afscheid van de TUI Group, een bedrijf dat voor mij veel meer is geweest dan alleen een werkgever. Het was een plek waar ik mijzelf heb ontwikkeld, spannende uitdagingen samen met fantastische collega’s ben aangegaan en onvergetelijke vrijetijdsbelevenissen heb meegemaakt, zoals alleen TUI die kan creëren. Van het leiden van de rebranding van vijf lokale merken naar één sterke TUI-identiteit in de West-Europese regio tot het opbouwen van een mondiale Customer Experience-organisatie die gasttevredenheid structureel wist te verhogen, het is een traject waar ik met trots op terugkijk.’
Nadat hij collega’s heeft bedankt zegt Leenaars met veel enthousiasme vooruit te kijken naar nieuwe mogelijkheden, waarin hij zijn ervaring kan inzetten op het snijvlak van marketing, sales, klantervaring en business transformatie.
‘Om mijn kennis verder te verdiepen, start ik een AI Leadership Program aan de Cambridge Judge Business School, zodat ik mijn ervaring met kunstmatige intelligentie kan uitbouwen en gelijke tred kan houden met de razendsnelle veranderingen in ons (werk)leven. Ik blijf gevestigd in Noorwegen, mijn tweede thuisland. Laten we in contact blijven. En mocht er iets moois op mijn pad kunnen komen, dan hoor ik dat graag.’ (Foto LinkedIn).
Geef een reactie