Onder de naam Hey Love lanceren ondernemers Loes van Kooten en Michel Groenenstijn in samenwerking met Riksja Travel een nieuw label voor citytrips.
Hey Love richt zich in eerste instantie op stelletjes die elkaar een citytrip cadeau willen doen. Het aanbod bestaat uit veertien steden in Europa en één droombestemming, allemaal op maat gemaakt. De boeker kan kiezen uit drie boxen met aanvullende cadeaus.
De citytrips zijn verkrijgbaar vanaf 140 euro per persoon. Dit is inclusief een Hey Love box, twee overnachtingen op een unieke slaapplek, inclusief ontbijt en welkomstcadeau.
Volgens de initiatiefnemers willen veel stellen elkaar een origineel romantisch cadeau geven, maar missen zij vaak de creativiteit om iets te bedenken. Met Hey Love willen zij in dat gat in de markt stappen. Op termijn willen de initiatiefnemers zich naast stelletjes ook richten op groepen vrienden en families.
Riksja
Loes van Kooten is freelance projectmanager in de zorg en non-profit sector, met een grote passie voor reizen. Michel Groenenstijn ontwikkelt reis- en experience concepten voor verschillende opdrachtgevers. Hij was de bedenker van Worldmapping en Be More, die inmiddels onderdeel zijn van Riksja Travel. Ook bij start-up Hey Love is Riksja Travel als mede-investeerder betrokken.
De nieuwe touroperator is lid van ANVR en deelnemer van SGR.