
TUI at Home neemt voor de eerste keer deel aan Masters Expo in de RAI in Amsterdam. Deze luxe lifestyle beurs wordt gehouden van 18 tot en met 22 november.
Op alle dagen zijn vier ZRA’s van TUI at Home aanwezig om potentiële klanten te woord te staan. ‘Ik denk dat onze ZRA’s een perfecte match vormen met de doelgroep van deze beurs’, zegt Jeroen Otto, manager van TUI at Home, dat als enige ZSO-organisatie op de luxe beurs aanwezig is.
Volgens Otto wil de luxe doelgroep graag ontzorgd worden. ‘Onze ZRA’s zijn erg flexibel en werken bij wijze van spreken dag en nacht. De doelgroep van Masters Expo bestaat veelal uit mensen met een drukke baan, die pas ’s avonds of in het weekend een keer over hun vakantie gaan nadenken. Het zijn meestal geen mensen die naar een reisbureau gaan of online boeken. Die willen ontzorgd worden en dan zijn ze bij onze ZRA’s aan het juiste adres, want die komen desgewenst bij hen ‘at home’.
Otto signaleert de laatste tijd een stijgende vraag naar wat luxere reizen. De ZRA’s van TUI werken weliswaar onder de vlag van TUI at Home, maar zijn volgens hem niet aan de touroperator TUI gebonden. ‘Naast het assortiment van TUI boeken ze ook luxe labels als Untamed Travelling, Silverjet of Style in Travel.’
TUI at Home is volgens Otto de enige ZSO op de Masters Expo. ‘We hebben een mooie stand en ontvangen bezoekers met een glas Champagne St-Réol. Het is de eerste keer dat we er staan en dan moet je het wel meteen goed doen.’
Op vrijdag 19 november zendt BNR Nieuwsradio zijn wekelijkse Friday Move vanuit de stand van TUI at Home uit tussen 16.00 en 18.30 uur.