
Travel Counsellors Nederland en België scoren bovengemiddeld hoog in klanttevredenheid. Uit recent onderzoek van Multiscope blijkt dat de organisatie in beide landen een hoge Net Promoter Score (NPS) behaalt.
Travel Counsellors Nederland scoort +91, terwijl België op een NPS komt van +94. De gemiddelde Net Promoter Score van een touroperator is +62.
De NPS-score is een maatstaf voor klanttevredenheid en loyaliteit, berekend op basis van de vraag hoe waarschijnlijk het is dat klanten een bedrijf aanbevelen bij vrienden en bekenden.
Over de afgelopen twaalf maanden was de NPS voor Travel Counsellors Nederland +91. Hierbij zijn 10.232 scores ingediend door consumenten. De NPS van Travel Counsellors België was +94 over het afgelopen jaar. Hierbij dienden klanten 817 scores in.
De NPS-score loopt van -100 tot +100. Een hoge NPS duidt op sterke klantloyaliteit en een positieve klantbeleving. De gemiddelde NPS van Nederlandse touroperators is +62, volgens de Nationale Benchmark Touroperators. Dit komt voort uit een onderzoek onder 6.600 Nederlanders van Multiscope.
Fred van Eijk, Managing Director Nederland en België, is zeer tevreden. ‘Al jarenlang vragen wij onze klanten of zij Travel Counsellors zouden aanbevelen. Steeds opnieuw scoren wij aanzienlijk hoger dan de branche. Dat vervult ons met trots, maar nog belangrijker: het bevestigt dat service en het verzorgen van de beste reis voor onze klanten altijd onze hoogste prioriteit zijn.’
Foto: Fred van Eijk (rechts) met collega’s van Travel Counsellors (Foto Travel Counsellors).
Geef een reactie