
Travel Counsellors heeft dinsdag een nieuwe huisstijl gepresenteerd. De rebranding heeft als doel zowel de ambities van de Travel Counsellors als de sterke persoonlijke band met de klant uit te stralen, zegt het bedrijf in een toelichting.
De rebranding is tot stand gekomen op basis van marktonderzoek onder Travel Counsellors, klanten en consumenten. De rebranding omvat onder andere een vernieuwd logo in de kleur cherry, het symbool voor vernieuwing. ‘Het beeldt saamhorigheid en service uit en weerspiegelt het DNA van Travel Counsellors.’
De rebranding is inmiddels doorgevoerd op de website van Travel Counsellors, de social media-kanalen, in Phenix, het eigen dynamic packaging-systeem en in de myTC-app.
‘Onze kernwaarden, community, saamhorigheid en care worden allemaal weerspiegeld in de look en feel van onze nieuwe huisstijl’, zegt Dave Callan, Customer Director Travel Counsellors UK.
‘With us.. it’s personal’ is lange tijd onze slogan geweest en zal altijd verankert blijven in ons DNA. Deze merkbelofte is geboren uit hetgeen wat ons speciaal maakt en dat zijn onze mensen. De rebranding stelt ons in staat om dit extra te benadrukken. We verschuiven het sentiment van ‘wat we doen’ – namelijk reizen verkopen, naar ‘waar we het verschil maken’. We geven om onze Travel Counsellors, onze klanten en om de reizen die we samenstellen, meer dan wie dan ook.’