
De Travel BBQ at the Beach van ANVR en Schiphol heeft zichzelf ruimschoots bewezen als hét netwerkevent van de reisbranche voor de zomer. De derde editie van het evenement, dat tevens de zomer inluidt, trok donderdagavond een recordaantal van bijna 400 branchegenoten naar Beachclub Bloomingdale in Bloemendaal aan Zee.
Door de samenwerking van het 100-jarige Schiphol en de 50-jarige ANVR is een zeer brede doelgroep ontstaan. ‘De kracht van dit event is dat we bezoekers uit alle geledingen hebben, zowel CEO’s, managers en directies van reisondernemingen, maar ook van luchtvaartmaatschappijen en andere business partners’, stelde ANVR-voorman Frank Oostdam, die samen met Hanne Buis, Director Aviation Marketing Schiphol, de gasten ontving.
Terwijl het elders in Nederland volop regende, bleef het in Bloemendaal aan Zee droog. De enige schaduw die er was, betrof de zomerboekingen. De stijgende lijn van de boekingen voor zomer 2016 die iedereen inmiddels had verwacht, blijft uit. ‘De boekingen zijn erg grillig, geen week is hetzelfde’, klonk het. De maand juni is voor de meeste reisbedrijven goed van start gegaan, maar de laatste week is het stil in het reisbureaus. De hoop is nu gevestigd op de lastminute-verkoop.
Tijdens de Travel BBQ at the Beach bleef het lang druk. De laatste gasten gingen rond half twaalf huiswaarts. Toen was de zon al lang onder gegaan.
Bekijk de foto’s en een korte filmimpressie op www.facebook.com/travmagazine
Foto: Hanne Buis, Director Aviation Marketing Schiphol, met Frank Oostdam (ANVR), de gastvrouw en gastheer van de Travel BBQ at the beach.
Was een gezellige middag, goed georganiseerd. Fijn om weer zoveel collega’s te zien. Bedankt ANVR en Schiphol.