
De negende editie van TravDay heeft dinsdag opnieuw honderden bezoekers op de been gebracht. De Rijtuigenloods in Amersfoort kreeg bijna 500 reisprofessionals over de vloer en telde circa 70 exposanten. Daarmee was hét B2B-event van de reisbranche opnieuw een groot succes.
TravDay, een initiatief van TRAVel Media (uitgever van onder andere Travelpro en TravMagazine) ging in de ochtend van start met een uitverkochte bijeenkomst van het TRAVELNEXT Kennistheater. Op het podium waren sprekers van CM.com (Oscar Smits), TikTok (Else Luisman) en Red Online Marketing (Stan Laarhoven) met nuttig online tips en verrassende ontwikkelingen.
Tijdens de presentaties in het Kennistheater waren de exposanten druk in de weer met het aankleden van hun stands. De beursvloer ging om 12.30 uur officieel open, waarbij meteen de gevarieerde en gratis lunch werd geserveerd. De breakout-sessies van exposanten, die plaatsvonden in de diverse rijtuigen die stonden opgesteld, werden drukker bezocht dan ooit. Veel presentaties waren al van tevoren volgeboekt.
Dat merkten onder andere Fox Reizen, de Jong Intra Vakanties, Special Traffic en Sunair Vakanties, die allemaal over een eigen rijtuig beschikten om bezoekers bij te praten over hun aanbod en de laatste ontwikkelingen.
De VvKR, de Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties, beschikte eveneens over een rijtuig voor bijeenkomsten met de eigen leden. Ook de breakout-sessies van China Airlines, Sherwood Resorts and Hotels, WavesOnline.com, Visit Qatar, Wavemaker Hospitality, Barbados Tourism Marketing en Visit Carbo Verde werden goed bezocht.
Ondertussen werd op de beursvloer volop genetwerkt, bijgepraat met collega’s en de standhouders. Tussendoor konden bezoekers terecht bij het Blijtankstation voor complimenten, aanmoedigingen en levensadviezen. Ook de kleurenanalyse en de photobooth zorgden voor vrolijke momenten. De verse koffie van de barista viel bij iedereen in de smaak. De ijskar van BAS by Fadiro deed goede zaken. Theo Hoving en Paul Bokel deelden veel gratis ijsjes uit.
(Tekst gaat verder onder de foto)
Foto: Theo Hoving en Paul Bokel.
In de namiddag was er de RMC Meetup met sprekers van Red Online Marketing (Elise Menkveld), de Ocean Clean Up by Ebury (Nisha Bakker) en Bril Accountants Gertjan Dammers.
De negende editie van TravDay werd traditiegetrouw afgesloten met een prijzenregen bij het wheel of fortune, waarbij veel bezoekers met een mooie prijs naar huis gingen. Aansluitend was er de netwerkborrel (powered by AXA Partners) en een walking dinner. Er werd nog lang nagepraat.
De volgende TravDay, nummer tien inmiddels, staat gepland voor 21 april 2026.
Binnenkort meer in TravMagazine. (Foto’s Dave Kroet/KeepFocus Photographie)
Geef een reactie