TravConnect Technology Day: 21 mei - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

TravConnect Technology Day: 21 mei

Datum: 21/05/2015

Locatie: Jaarbeurs Utrecht

De tweede editie van de TravConnect Technology Day staat alweer voor de deur. Donderdag 21 mei staat de hele dag, van 09:30 tot 18:30, volledig in het teken van technologie. In de Jaarbeurs in Utrecht komen reisprofessionals samen om alles te weten te komen over hoe de reisbranche door middel van technologie kan voldoen aan de verwachtingen van de klant. De dag wordt gevuld met een interessante line-up aan sprekers, waarvan er al een aantal hieronder worden voorgesteld. Binnenkort nog meer sprekers, zoals de drie CEO’s die in de spotlight durven te staan…

MichelLaPierre

Michel La Pierre – Webloyalty
Michel La Pierre is Country Manager van Webloyalty in Nederland. Samen met zijn team helpt Michel e-commerce-partners in retail, travel en leisure de relaties met hun klanten te versterken. Tijdens Technology Day presenteert Michel het eerste rapport van een uniek onderzoek waarin reisexperts, consumenten en vooraanstaande bedrijven, zoals Thomas Cook, TUI en NS, hun visie geven op de toekomst van de reisbranche.


edwin hof

Edwin Hof – TUI
Edwin Hof, Manager Online Marketing, is samen met zijn team van online marketeers verantwoordelijk voor alle online marketing en online sales activiteiten voor de merken Arke, Arkefly en Lastminute.nl. Op 21 mei zal Edwin spreken over hoe TUI Nederland met Arke marketing technology inzet, om online branding performance driven te maken. Oftewel, van schieten met hagel naar data gedreven klantgesprekken.


Joakim Everstin


Joakim Everstin – Sabre Travel Network
Joakim Everstin is Head of Innovation and technology evangelist bij Sabre Travel Network, EMEA. Joakim is onder andere verantwoordelijk voor het herkennen van trends in de reisbranche en te vertalen naar waardevolle technologische toepassingen. Tijdens Technology Day zal Joakim het gaan hebben over de technologische trends binnen de reisbranche, generatie Y, mobiliteit én een live demonstratie van mobiele apparaten die op het lichaam worden gedragen.


dorianne_richelle


Dorianne Richelle – Facebook
Facebook is met meer dan een miljard mobiele gebruikers het grootste mobiele platform ter wereld. Dankzij de smartphones en tablets is de klant altijd online en verwacht snel respons op vragen en wensen. Bij Facebook is Dorianne Richelle verantwoordelijk voor de Global Marketing Solutions. Tijdens Technology Day zal Dorianne uitleggen hoe je dit veranderende mediagebruik slim kunt benutten voor je bedrijf.


Martin de Boer

Martin de Boer – Corendon
Martin de Boer is Global Marketing Directeur bij Corendon en houdt zich onder andere bezig met het optimaliseren van de contactmomenten met de klant. Hij onthult op Technology Day de mobiele technologie die hij gebruikt om ervoor te zorgen dat de klant voor, tijdens en na de vakantie op het juiste moment aanbiedingen, informatie en updates krijgt.


Gerk van der Poll

Gerk van der Poll – NH Hotel Group
Van medio 2013 tot eind 2014 heeft Gerk van der Poll de functie van Booking Office Director Benelux vervult bij NH Hotel Group. Sinds januari 2015 is hij de Commercieel Directeur van Benelux, UK, Frankrijk en Afrika. Op 21 mei zal Gerk vertellen over twee technologische innovaties die de MICE propositie van NH Hotel Group ondersteunt, de customer journey, een vooruitblik op innovaties in boekingsmodules en nog veel meer.


Victor Beerthuis

Victor Beerthuis – Sanoma
Victor Beerthuis is Head of Mobile bij Sanoma. De afgelopen 6 jaar heeft hij bij verschillende spelers in de mobiele markt (nationaal en internationaal) verschillende rollen vervult. Mobiel speelt binnen Sanoma een belangrijke rol en Victor is sinds 2,5 jaar verantwoordelijk voor alle sales en business development op het gebied van mobile advertising.


HIRes Martin de Munnik

Martin de Munnik – Neurensics
Door de inzet van neuromarketing wordt klantgedrag voorspelbaar en wordt inzichtelijk gemaakt wat de (emotionele) triggers van klanten zijn om wel voor de ene reis(aanbieder) te kiezen en niet voor de ander. Martin de Munnik is neuromarketing strateeg en gaat 21 mei in op de techniek van neuromarketing: de toepassing van neuromarketing bij het voorspellen van klantgedrag, de lessons learned uit klantcases van reisaanbieders en andere marktpartijen en de mogelijkheden om neuromarketing zelf in te zetten om klantgedrag te voorspellen.


lars maat

Lars Maat – Maatwerk Online
Lars Maat is oprichter en eigenaar van online marketingbureau Maatwerk Online. Daarnaast is hij ook auteur op Marketingmed.nl. Inmiddels werkt Lars al ruim 5 jaar in de online marketing en is hij gespecialiseerd in vooral Google AdWords (SEA) en Facebook Marketing. Lars is sinds 2012 onafgebroken Google AdWords en Google Analytics Certified. Op 21 mei zal Lars een workshop geven over adverteren op Facebook, geeft expert tips en haalt praktijkvoorbeelden aan.’


Andy-Hoek-

Andy Hoek – Invalshoek
Andy Hoek is oprichter en eigenaar van Invalshoek. Invalshoek biedt oplossingen voor social media, webcare en webchat. Daarnaast is Andy auteur op Marketingmed.nl. Hij is zelfstandig online klantcontact en social media strateeg en zal op 21 mei een masterclass geven over webcare. Naast voorbeelden behandelt Andy ook de volgende vragen: Wat kan je met webcare? En hoe doe je dat dan?

Arjen van hijum

Arjen van Huijm – Store Support
Arjen is algemeen directeur bij Store Support BV, marktleider op het gebied van mystery guest- en Customer Journey-onderzoek. Een kritische klant, marketeer, blogger, reisliefhebber en bovenal fan van klantbeleving. In februari wonnen Store Support en Transavia de MIE Presentatie Award met beoordeling van bijna 9,8. De case, The Never Ending Journey, liet zien hoe opdrachtgever en bureau samen de passagierservaring in kaart brengen. Tijdens Tecnhology Day zal Arjen deze case presenteren.


polle de maagt

Polle de Maagt – Consultant
Polle de Maagt is een onafhankelijke digital/brand consultant. De afgelopen jaren heeft hij meegewerkt aan digitale campagnes en merkstrategieën voor onder andere KLM, Rabobank en Nike. Hij probeert bedrijven te veranderen om meer in acties te denken in plaats van advertenties. Tijdens Technology Day staat centraal: “Screw technology, let’s be human”. In plaats van technologie menselijk te maken zouden we meer moeten nadenken over hoe we waarden als menselijkheid schaalbaar maken met technologie.

button2

 

 

(Visited 376 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties: