
Onder het motto ‘Een goede reis’ heeft Transavia dinsdag een nieuwe campagne gelanceerd.
Bij de aftrap van de campagne laat Transavia zien wat reizen brengt in het leven van verschillende mensen. Zoals jaarlijks je familie bezoeken, nieuwe culturen ontdekken of gewoon je accu opladen.
En wat Transavia nog meer doet om voor iedere klant die goede reis te verzorgen, zegt de airline. ‘Zo weten veel klanten niet dat je bij Transavia aan boord zelf kunt kiezen wat je wil eten en online nog veel meer kan bestellen dan op de menukaart staat.’
‘We hadden behoefte aan een aanscherping van de merkstrategie die past bij wie we zijn én helpt met keuzes maken in de grote en kleine dilemma’s die er spelen’, zegt Kelly Ratering, Lead Brand bij Transavia.
‘Zo weten de verschillende doelgroepen beter wat ze van ons kunnen verwachten én weten we intern nóg beter waar we het allemaal voor doen. Het thema ‘Een goede reis’ is een mooie paraplu.’
De campagne is te zien en te horen op tv, radio en online. De campagne wordt in de komende maanden ook in andere uitingen zichtbaar.
Twee tv-commercials zijn hier en hier te zien.
(Beeld: screenshot commercial Transavia).