Met een grote campagne wil Transavia de komende tijd extra aandacht trekken van zakelijke reizigers. ‘Dat past in onze nieuwe strategie’, zegt topman Roy Scheerder. ‘Ook zakenreizigers hebben behoefte aan voordelige vluchten.’
Onlangs introduceerde Transavia al de Max-tariefsklasse, waarbij klanten lastminute hun vlucht kunnen wijzigen, extra Flying Blue miles kunnen sparen en sneller door de security kunnen. Via de nieuwe campagne, die onder andere via online advertenties en op luchthavens tot uiting komt, wil de luchtvaartmaatschappij de zakelijke voordelen promoten.
Om tegemoet te komen aan de wens van zakenreizigers om een ruime keuze te hebben uit bestemmingen en vliegtijden schroeft Transavia de capaciteit op populaire zakenbestemmingen als Berlijn, Rome, Wenen en Boedapest (vanaf Rotterdam), Parijs (vanaf Schiphol) en Kopenhagen en Barcelona (vanaf Eindhoven) komend jaar op. Daarnaast worden Praag en München vanaf Eindhoven als nieuwe bestemmingen aangeboden.
Foto: Transavia-topmannen Mattijs ten Brink en Roy Scheerder.