
The Travel Club verwacht voor boekjaar 2022 (prognose) een totale jaaromzet van 180 miljoen euro (exclusief de reisbureau-omzet). Dat heeft het directie-duo Martine de Knoop en Don Kaspers bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse workshopdagen in Vianen.
Daarmee komt het boekjaar voor The Travel Club en haar andere merken ruim boven het al succesvolle jaar 2019.
Oktober was een recordmaand, met 60 procent meer omzet dan in dezelfde maand in 2019.
Niet alleen het boekjaar was succesvol, maar ook de twee (halfjaarlijkse) workshopdagen. Deze brachten ruim 250 reisprofessionals op de been in Vianen.
De eerste dag werd kennis opgedaan tijdens presentaties en de nieuw opgezette reismarkt. Ook waren er sessies om te sparren met collega’s over diverse onderwerpen, werd uitleg gegeven over eigen ontwikkelde systemen om dynamisch zelf reizen samen te stellen en werd het eigen touroperator-merk TravelTime gelanceerd.
De dag werd afgesloten met een diner omlijst door korte partnerpresentaties.
De tweede dag stond traditioneel gezien in het teken van speeddating. Hierbij deelden 59 leveranciers hun noviteiten met de aanwezige reisadviseurs. De dag werd afgesloten met een borrel en goedgevulde tombola.
Foto: Martine de Knoop en Don Kaspers (Archieffoto TravMagazine).