
Texas weer op de kaart zetten als toeristische bestemming. Dat was de insteek van de exclusieve lunch die Travel Texas, samen met Brand USA en KLM, zondag hield voor trade partners.
Aanleiding voor de lunch was de rechtstreekse vlucht van KLM naar Austin (Texas) deze zomer. Plaats van handeling was Doubletree by Hilton, naast het Centraal Station, een dag voor de inaugurele vlucht naar Austin.
Naast een vertegenwoordiger van Travel Texas zelf waren ook diverse Texaanse bestemmingen aanwezig, zoals Visit Austin, Visit Dallas, Visit Fredericksburg, Visit Houston, Visit Lubbock, Visit San Antonio en Visit The Woodlands.
Naast een presentatie van de aanwezige partners was er ook volop tijd om uitgebreid bij te praten en te netwerken.
De lunch werd afgesloten met een raffle, met als hoofdprijs een reis door Texas. KLM stelde hiervoor twee tickets Amsterdam – Austin beschikbaar. De aanwezige Texaanse partners droegen hun steentje bij door een aantal overnachtingen en activiteiten ter plekke aan te bieden.
Deze reis werd gewonnen door Wilfried Verkaik, Senior Product Manager Long Haul bij de Jong Intra Vakanties.
Foto: bij de prijsuitreiking van de raffle (vlnr): Hugo van Joolen (KLM), Tommy Woods (Travel Texas), Julie Chase (Visit Austin) en Wilfried Verkaik (de Jong Intra Vakanties).