
Silverjet Vakanties stapt na anderhalf jaar ‘sabbatical’ als gevolg van Covid-19 weer actief en vol gas in de cruisemarkt.
De aanbieder van luxe vakanties heeft de afgelopen maanden in nauw overleg met rederijen/cruisepartners een nieuw aanbod samengesteld.
´De tien meest toonaangevende rederijen, in lijn met het luxe productportfolio van Silverjet product portfolio, zijn uiteraard vertegenwoordigd´, zegt productmanager Mathijs Bos.
De 100 pagina’s tellende cruisebrochure van Silverjet wordt 17 december uitgeleverd. Deze bevat volgens Bos ´de mooiste afvaarten´ vanaf zomer 2022 tot en met eind 2023.
Wie is jullie doelgroep?
‘Silverjet richt zich van oudsher op klanten die waarde hechten aan een hoge mate van flexibiliteit, zekerheid, service en betrouwbaarheid. De doelgroep voor onze cruisevakanties is uiteenlopend. Het maken van een expeditie-cruise bijvoorbeeld vereist een goede fysieke conditie en trekt over het algemeen een relatief jongere doelgroep. Bij onze zee- en riviercruises zien we met name gasten die toe zijn aan rust en willen genieten van een compleet ontzorgde vakantie. Inmiddels kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het maken van een luxe cruise wellicht de meest zorgeloze manier van reizen is.’
Foto: Mathijs Bos.
Lees meer achtergronden over het cruise-aanbod van Silverjet in TravMagazine #49 die eind deze week verschijnt.