
Sambasso, het retailplatform van Fadiro, lanceert de komende twee weken enkele labels voor BAS-gebruikers. Het gaat om websites uit de serie ‘Het beste van…’
Hierachter zitten vooral nieuwe aanbieders´, zeggen directieleden Bert Wildeman en Erik Land.
De websites die als eerste live gaan, zijn Het beste van Australië, Nieuw-Zeeland, Afrika, Zuid-Amerika, Hawaii en de Pacific.
Dan zijn er ook nog de websites Naturist2Go, Stercruises.nl, Visumplanner.nl en Tolvignettenplanner.nl. Het Duitse aanbod wordt gebundeld onder de naam Tollereisen.nl. De Sambasso-labels zijn uitsluitend beschikbaar voor de 800 BAS-gebruikers.
Vooralsnog heeft een beperkt aantal bestaande/traditionele touroperators uit Nederland toegehapt, bevestigen Wildeman en Land, die op de ITB in Berlijn op zoek waren naar leveranciers. ´Iedereen heeft z´n kans gehad, al zijn we nog wel met bekende partijen in gesprek. Binnenkort hopen we ook enkele bekende namen te kunnen noemen.´
Het probleem volgens Wildeman is dat veel leveranciers zeggen dat ze niet direct aan de klant leveren en daarmee agentvriendelijk zijn. ´Maar ons model is juist ook B2B2C. Met onze labels is de reisagent in staat de on- en offline klant aan zich te binden.’
Foto: Bert Wildeman en Erik Land.