
Sabre heeft Jennifer Catto benoemd tot Executive Vice President en Chief Marketing Officer (CMO). De ervaren marketingspecialist komt over van concurrent Travelport.
Catto trad in februari 2025 in dienst bij Sabre en is nu officieel gepresenteerd als CMO. In haar nieuwe, wereldwijde functie is zij verantwoordelijk voor het volledige marketingbeleid van het Amerikaanse TravelTech-bedrijf.
Sabre laat weten dat Catto meer dan 25 jaar ervaring meebrengt in het bouwen van sterke merken en in het begeleiden van organisaties tijdens transformatietrajecten.
Voor haar overstap naar Sabre werkte Catto bij diverse technologiebedrijven. Tot voor kort was zij werkzaam bij Travelport, waar ze eveneens als CMO verantwoordelijk was voor de marketingstrategie. Daarvoor vervulde zij vergelijkbare functies bij onder andere Telaria, Travelocity, Condé Nast en Say.
Volgens Sabre stond ze bekend om haar geïntegreerde benadering van marketing en groeistrategieën. Haar werkwijze kenmerkt zich door een combinatie van datagedreven besluitvorming en creatief storytelling.
‘Met Jennifer kiezen we duidelijk voor strategisch en toekomstgericht leiderschap’, zegt aldus Kurt Ekert, President & CEO van Sabre.
‘Ze brengt een unieke mix van creativiteit, daadkracht en diepgaande ervaring met digitale transformatie met zich mee. Met haar aan boord kunnen we het merk Sabre verder versterken, de samenwerking met klanten en partners intensiveren en onze toegevoegde waarde op de markt nog beter uitdragen.’
Catto is geen onbekende binnen de creatieve en zakelijke reiswereld. Ze werd genomineerd voor een Cannes Lions Award tijdens het befaamde Cannes Lions International Festival of Creativity, won de AdAge Brand Leader Award en werd opgenomen in de “WINiT Top 50” van de Global Business Travel Association (GBTA).
Geef een reactie