
RED Online Marketing neemt per 1 oktober het bedrijf van Richard Otten, Blogs4Travel, over. Beide bedrijven zijn actief in de reis- en recreatiebranche.
De aangeboden diensten sluiten mooi op elkaar aan en zullen elkaar versterken, zeggen beide bedrijven vrijdag in een verklaring.
Richard Otten maakt vanaf nu deel uit van het managementteam van RED Online Marketing en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de Franse markt. De diensten van RED worden met de komst van Renske Swarts in het team uitgebreid met contentcreatie, strategie en social media management. De naam Blogs4Travel blijft voorlopig bestaan.
Richard Otten, oprichter van Blogs4Travel en bekend in de recreatiebranche van onder andere TeamAnimation (animatieteams en programma’s), zijn Podcast (Toerisme, Recreatie en vrije tijd) en columns in de Recreatie Vakkrant zegt±
Otten en Roy Platje, de eigenaar van RED Online Marketing, kennen elkaar al jaren.
‘Dankzij de enorme klik, en onder het motto ‘samen staan we sterker’ voelde het voor mij nu goed om deze stap te maken.’
De online publishing activiteiten, waaronder de labels Glamping.nl en Kids-Campings.com, blijven onder beheer van Richard Otten.
Platje zet met deze stap zijn ambitieuze plannen als groeiend specialistisch online marketingbureau in de reis- en recreatiebranche voort, zegt hij.
‘Het team, onder leiding van Corné den Braber en Lotte Konietzny, bouwt gestaag verder aan uitbreiding in Frankrijk en Duitsland. Onze diensten sluiten mooi op elkaar aan. Samen kunnen we verder bouwen aan onze ambitie om het grootste Nederlandstalige online marketing bureau van (noordwest) Europa te worden, zonder de persoonlijke relatie met onze klanten uit het oog te verliezen.’
Foto: Roy Platje en Richard Otten.