
Red Online Marketing is genomineerd voor de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards).
Red Online is genomineerd in de categorie Personalization voor een campagne voor zijn opdrachtgever De Kennemer Duincampings. Met deze emailmarketing case is het marketingbedrijf een van de drie kanshebbers voor deze award.
De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats op donderdag 22 juni. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing.
Red Online Marketing maakte voor De Kennemer Duincampings een gepersonaliseerde emailcampagne in het Nederlands, Engels en Duits die werd verstuurd naar gasten die in 2022 verbleven op één van de drie campings.
Tot voor kort stuurde de Kennemer Duincampings aan het einde van het jaar een kerstkaart met bedankje voor het bezoeken van de campings. Deze werd vervangen door een moderne emailcampagne.
Qua timing werd vastgehouden aan het einde van het seizoen en vlak voor het early bird seizoen. Niet alleen vanwege kerst, maar bovenal omdat dit de start is van het early bird seizoen. In de emailcampagne is gebruik gemaakt van gepersonaliseerde animated-gif images. Deze behaalde een 43 procent hogere click to open ratio dan normaal.