
De actie van Prijsvrij Vakanties, waarbij twee Feyenoord-supporters kans maken op een overnachting in de Kuip, is een schot in de roos gebleken.
De actie met de ‘The Grand Kuip Hotel’ heeft meer dan 41.000 aanmeldingen van Feyenoord-supporters opgeleverd. Dat aantal is niet alleen voldoende om een hele Kuip te vullen, maar is bovendien de meest succesvolle actie van Feyenoord in combinatie met een partner, in dit geval dus Prijsvrij.
Voor de actie van Prijsvrij, dat shirtsponsor is van de landskampioen in de Eredivisie, wordt de skybox speciaal voor de gelegenheid omgetoverd tot een hotelkamer.
Het Grand Kuip Hotel werd aangeprezen door Feyenoord-spelers Santiago Gimenez, Gernot Trauner en Justin Bijlow, evenals oud-Feyenoorder Eljero Elia en vlogger Qucee. Winnende fans krijgen naast een overnachting als prijs ook een diner en wedstrijdbezoek door Prijsvrij aangeboden.
Prijsvrij is ‘ontzettend vereerd’ met het enthousiasme van de Feyenoord-supporters voor de campagne, zegt Mathijs Bos, Director Marketing van Prijsvrij, een van de drijfveren achter The Grand Kuip Hotel.
‘Het overweldigende succes van ‘The Grand Kuip Hotel’ is een geweldige opsteker voor ons. Met meer dan 41.000 supporters die meedoen is het niet alleen de meest succesvolle actie in de geschiedenis van Feyenoord met een partner, maar geeft ook blijk van de enorme betrokkenheid van Feyenoord-supporters. Het zijn bijna genoeg aanmeldingen om de hele Kuip te vullen.’
De winnaars van de actie ontvangen 5 februari bericht van Prijsvrij Vakanties.