
De achtste editie van TravDay, die donderdag in De Rijtuigenloods in Amersfoort werd gehouden, was met bijna 500 bezoekers een groot succes. Zowel bezoekers als exposanten toonden zich na afloop zeer tevreden.
Het B2B-event ging in de ochtend van start met een uitverkochte bijeenkomst van het TRAVELNEXT Kennistheater. Op het podium wisselden sprekers van TUI, Red Online Marketing, CM. com en The Trip Boutique AI partner Amadeus elkaar af. Met 200 toehoorders was de zaal tot de laatste stoel gevuld. Er was zelfs een wachtlijst om de presentaties te kunnen bijwonen.
Door de grote opkomst bij de presentaties van TRAVELNEXT was het al behoorlijk druk in de Rijtuigenloods toen om 12.30 uur de beursvloer officieel open ging en de (gratis) lunch werd geserveerd.
De sfeer was goed, de exposanten hadden continue belangstellenden aan hun stands, er was volop gelegenheid om te netwerken en kennis te delen. Ondertussen vond de verse koffie van de barristas gretig aftrek. Ook bij de smoothie-bar was het druk.
(Tekst gaat verder onder de foto)
Foto: Monique Berkenbosch (rechts) is vaste bezoeker van TravDay.
De breakout-sessies van exposanten, die plaatsvonden in de diverse treinwagons, werden goed bezocht. Tussendoor konden bezoekers een aurafoto laten maken, een balletje gooien op de jeu de boules-baan of hun geluk beproeven in de wervelwindmachine van Fadiro. Wie hierbij de meeste (helaas namaak)bankbiljetten wist te bemachtigen die door de lucht vlogen, maakte kans op mooie prijzen.
Om 17.00 uur was het tijd voor het volgende event in TravDay. Tijdens de RMC Meetup gaf Raymond Reedijk, sinds 1 februari Sales Director Indirect Sales bij KLM Nederland, een update van de stand van zaken bij KLM.
Renske Swarts van Red Online Marketing gaf een overzicht van actuele trends in de reismarketing, zoals het zoekgedrag van de vakantieklant.
Arjen van Hijum, eigenaar en algemeen directeur van Excap, gaf inzicht in de klantreis. Excap is specialist in het uitvoeren van customer journey-onderzoek en is tevens marktleider in Nederland en België op het gebied van mystery guest-onderzoek. Over de klantreis zegt Van Hijum: ‘De reis die je nooit boekt, maar altijd ervaart’.
(Tekst gaat verder onder de foto)
Foto: Raymond Reedijk, KLM
Aansluitend op de presentaties kwam het TravEcademy Wheel of Fortune op het podium en werden mooie prijzen uitgereikt die diverse sponsoren beschikbaar hadden gesteld. TravDay werd als altijd afgesloten met een uitgebreid walking diner en een netwerkborrel.
Binnenkort meer in TravMagazine. (Foto’s Dave Kroet/KeepFocus Photography).
Zoals reeds persoonlijk medegedeeld was de Travday een geweldige ervaring
Herinneringen aan de Rai dagen kwamen weer boven ten tijde van de Reisrevue
Volgende keer meer!!!!!!