Onder het motto Love to Cruise heeft CLIA Nederland oktober opnieuw uitgeroepen tot cruisemaand.
Dat betekent dat de belangenvereniging van de cruisesector het cruiseproduct extra onder de aandacht gaat brengen.
Vanaf 1 oktober is via SkyRadio een maand lang een radio-campagne te horen. Daarnaast is er in de eerste week een video-campagne op Uitzendinggemist.nl. Luisteraars en kijkers maken hierbij kans op een cruise. Ook komen er specials in landelijke- en regionale dagbladen.
Er is een promotionele video gemaakt, die via diverse media wordt getoond. De video is vanaf 1 oktober ook te zien via Lovetocruise.nl. ‘We willen laten zien hoe verrassend een cruisevakantie is’, zegt Marlies Grent, national director van CLIA Netherlands, die laat weten dat ook reisbureaus actief meedoen met de Oktober Cruisemaand. Ook TravMagazine besteedt in oktober extra aandacht aan cruises.
Vorig jaar boekten zo’n 109.000 Nederlanders een cruisevakantie.
Jan Lokhoff zegt
Mooie slogan en dito vormgeving!