Norwegian Cruise Line wil vertrouwen consument winnen - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

Norwegian Cruise Line wil vertrouwen consument winnen

Door: | 30 juli, 2020

Norwegian Cruise Line verlengt het Peace of Mind annuleringsbeleid tot 2021. ‘Wij herkennen de onzekerheid die wij op dit moment allemaal voelen en daarom is het belangrijk dat gasten weten dat wij hun belang vooropstellen.’

‘Reizigers zijn nu, meer dan ooit, op zoek naar vrijheid en flexibiliteit’, zegt Kevin Bubolz, Managing Director Norwegian Cruise Line Europa. Gasten die voor 31 augustus 2020 een cruise hebben geboekt met een vertrekdatum tussen 1 januari 2021 t/m 31 oktober 2021 hebben nu de flexibiliteit om hun cruise 15 dagen voor vertrek te annuleren. Reizigers die hier gebruik van maken, ontvangen het volledige bedrag terug via een Future Cruise Credit dat zij op een ander moment kunnen inwisselen voor een cruise voor 31 december 2022. Het Peace of Mind beleid, waarmee gasten ook hun reis tot 48-uur voor vertrek voor cruises in 2020 kunnen annuleren, is in maart 2020 geïntroduceerd om gasten gerust te stellen in deze buitengewone tijden.

Optimistisch
‘Wij zijn optimistisch over de toekomst en blijven toegewijd aan de veiligheid, gezondheid en welzijn van onze gasten, bemanning en gemeenschappen die wij bezoeken’, aldus Bubolz. ‘Wij hebben onlangs onze deelname aan het Healthy Sail Panel aangekondigd. Het panel bestaat uit een groep van deskundigen die samenwerken om ervoor te zorgen dat cruisen één van de meest veiligste en mooiste manieren blijft om de wereld te ontdekken. Met alle cruises die zijn geannuleerd t/m 31 oktober 2020, nemen wij de tijd om ons te focussen op gezondheids- en veiligheidsprotocollen door te blijven leiden en innoveren.’

 

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.