Next RMC-Meetup: consumentenpsychologie, gamification en ultieme personalisatie - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Next
event
in

58

days
Scroll naar boven

Top

Next RMC-Meetup: consumentenpsychologie, gamification en ultieme personalisatie

Datum: 01/01/1970

Locatie:

Webpower & RMC organiseren op vrijdag 17 mei een Meetup, die plaatsvindt in het internationale hoofdkantoor van (e-mail)marketing automation-specialist Webpower in Barneveld. Hoe voldoe je als reisorganisator optimaal aan de behoeften van je klant? Tijdens deze meetup maken we de cirkel voor je rond.

We gaan eerst terug naar de basis: consumentenpsycholoog Joost Fromberg geeft inzicht in het brein van je webbezoeker en laat aan de hand van reisgerelateerde voorbeelden zien hoe je hen in elke stap van de customer journey kunt verleiden tot een (trans)actie. De volgende presentatie gaat in op waaróm het brein dol is op spelelementen en hoe je door gamification je database laat groeien, maar ook hoe je bestaande profielen kunt verrijken en je klanten kunt activeren. Tot slot vertelt de ANWB hoe je het open- en klikgedrag van jouw abonnees daadwerkelijk inzet voor 1-op-1 klantcommunicatie. Et voilà: daarmee is de cirkel rond.

Datum: vrijdag 17 mei
Tijd: 14:00 – 19:00 uur
Locatie: Webpower kantoor, Koolhovenstraat 1k, Barneveld

Programma
14:00 uur Ontvangst
14:30 uur Welkom door Jacco Bouw & T.J. van Apeldoorn (RMC)
14:45 uur Conversiekillers in de reisbranche
15:15 uur Leadgeneratie en profielopbouw d.m.v. gamification
15:45 uur Pauze
16:15 uur ANWB; Interacteer op basis van gedrag en maak elke dialoog relevant
16:45 uur Afsluiting
17:00 uur Netwerkborrel

Conversiekillers in de reisbranche
Joost Fromberg, Consumentenpsycholoog, Kick Digital
Joost is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. In de reisbranche is hij nauw betrokken geweest bij conversietrajecten van onder andere Zoover, Travix, NS International en Eurail. Joost geeft inzicht in het menselijk brein van je webbezoeker en laat aan de hand van reisgerelateerde voorbeelden zien hoe je hen in elke stap van de customer journey kunt verleiden tot een (trans)actie.

Leadgeneratie en profielopbouw d.m.v. gamification
Andreas Fabricius, Leadfamly
E-mail is al 100 keer als dood bestempeld, maar lijkt anno 2019 de survivor of the fittest. Eigen data is het nieuwe goud en het e-mailadres als digitaal ID is dé verbindende factor. Andreas legt uit waarom het brein zo dol is op spelelementen, hoe je door middel van gamification je database laat groeien, je bestaande profielen kunt verrijken en je klanten kunt activeren. Grow your database, engage your target audience and activate your customers.

Interacteer op basis van gedrag en maak elke dialoog relevant
Chantal Bonefaas, ANWB
Van personalisatie op basis van onderbuikgevoel naar personalisatie op basis van daadwerkelijk gedrag. De ANWB laat zien hoe je elke dialoog écht relevant kunt maken. In deze e-mailmarketing automation case hoor je hoe het open- en klikgedrag van e-mail én interesses van je doelgroep worden gebruikt voor één op één klantcommunicatie.

Geïnspireerd worden?
Schrijf je hier in voor YOUR Inspiration, de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.

Aanmelden voor dit event is alleen voor leden van de Reis Management Club. Nog geen lid? Klik hier: https://www.reismanagementclub.nl/registreren/

(Visited 185 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties: