De Thomas Cook Group start voor het eerst een grensoverschrijdende reclamecampagne. In de verschillende landen waar de touroperator actief is worden de kernwaarden van het bedrijf op dezelfde wijze voor het voetlicht gebracht.
Met het nummer ‘Don’t stop me now’ van Queen (nummer 114 in de Top2000 van afgelopen jaar) wil Thomas Cook het vakantiegevoel oproepen van de consument. Visueel staat daarbij het Sunny Heart logo centraal.
‘De campagne biedt ons een fantastische kans om volledig in te zetten op de klant en deze te betrekken bij de campagne. We willen inspireren en prikkelen met een nieuwe visuele stijl en identiteit op basis van saamhorigheid. Ons doel is om samen met onze klanten op hetzelfde emotionele niveau te komen en met inspirerende beelden onze vakanties tot leven te brengen. We willen creëren en opvallen en benadrukken dat de vakantietijd de beste tijd van het jaar is, die wij ze bieden bij onze merken’, zegt Remo Masala (foto), Chief Marketing Officer van de Thomas Cook Group.
Jorn Bood, commercieel directeur, Thomas Cook Nederland, geeft aan: ‘De campagne is al online gestart en zal vrijdagavond 12 december, met 60 seconden durende commercials in Nederland gelanceerd op TV tijdens de uitzendingen van ‘Goede tijden, Slechte tijden’, ‘The Voice of Holland’ en ‘RTL Late Night’. Naast online en de commercials op TV is de campagne volledig multimediaal en dus ook op radio, outdoor en te zien in inspirerende magazines.’