
Mirjam Dresmé stopt eind april als marketing- en communicatiespecialist bij de ANVR. Haar laatste werkdag is vrijdag 22 april.
Zij heeft dan een loopbaan van bijna 5 decennia achter de rug, waarvan meer dan 20 jaar in de reisbranche.
De komende periode gaat ANVR op zoek naar een vervanger die de rol van marketing- en communicatiespecialist kan gaan vervullen.
‘”Het is zo goed als onmogelijk om 1-op-1 een vervanger te vinden voor Mirjam, mede daarom hebben we besloten de functie iets anders te gaan invullen. De focus zal iets meer dan in het verleden komen te liggen op marketing en social’, zegt Frank Radstake van de ANVR.
‘Daarnaast blijven communicatie en persvoorlichting belangrijke onderdelen van de rol. Bij de functie hoort ook het organiseren van een aantal ANVR-bijeenkomsten. We hopen snel een vervanger te kunnen presenteren, maar gezien de huidige arbeidsmarkt kan dat nog wel een uitdaging worden.’
‘Na 48 jaar fulltime werken bij verschillende toeristische attracties -zoals Madame Tussauds, Planetarium en Artis- en de laatste 22,5 jaar bij ANVR vind ik het mooi geweest’, zegt Mirjam Dresmé.
‘Ik kijk terug op een fantastische tijd waarin ik met veel plezier en enthousiasme voor de ANVR heb gewerkt, mooie congressen en bijeenkomsten mocht organiseren, tal van leuke en interessante mensen uit en van buiten de sector heb ontmoet die mij veel hebben geleerd, geïnspireerd en waarmee ik ervaringen heb mogen delen. Graag wil ik langs deze weg niet alleen mijn collega’s, maar íedereen bedanken die mijn pad in mijn ANVR-tijd heeft gekruist. Maar eerst ben ik er de komende twee maanden natuurlijk nog volop.’
Foto: Mirjam Dresmé (midden) met collega’s Walter Schut en Frank Oostdam tijdens een nieuwjaarsreceptie van de ANVR. Archieffoto TravMagazine).