
Communicatie- en marketingbureau BuroSix is per 1 april aangesteld door het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme in Zagreb (CNTB) als social media en influencer marketing agency op de Nederlandse markt.
BuroSix nam deel aan een internationale pitch die door de CNTB was uitgeschreven. Het Reeuwijkse bureau gaat komend jaar aan de slag met diverse online activiteiten om de Zuidoost-Europese vakantiebestemming te promoten in Nederland. Hierbij staat het inspireren van bestaande volgers en het bereiken van nieuwe volgers en reizigers centraal.
‘We zijn trots om een veelzijdige bestemming als Kroatië te mogen vertegenwoordigen. We gaan dat doen middels de creatie van social media content, samenwerkingen met online media en influencers en andere online activiteiten’, zegt Vincent van Leeuwen, CEO van BuroSix.
Kroatië ligt op zo’n twee uur vliegen vanaf Amsterdam en 14 uur rijden met de auto vanaf Utrecht. Het land staat bekend om zijn prachtige kustwateren waardoor het een bestemming bij uitstek is voor zeilen, zwemmen, of gewoon relaxen op het strand. Niet alleen de kust maakt Kroatië uniek, ook de prachtige natuur, historische steden, de cultuur en het aangename mediterrane klimaat zorgen ervoor dat Kroatië ook buiten de zomerperiode zeer interessant is om te bezoeken. Het is een ideale bestemming voor zowel natuurliefhebbers, actieve vakantiegangers, als reizigers die van rust houden.
BuroSix is in 1987 opgericht en uitgegroeid tot een full service PR- en communicatieadviesbureau met internationale focus. (Foto Shutterstock).