Het weer zat niet mee, maar de sfeer wel: bij de KLM Beachborrel in Hoofddorp werden maar liefst 550 reisprofessionals getrakteerd op een spetterend optreden van Nick en Simon.
‘Een groot deel van onze vliegtickets wordt verkocht via de reisretail. Met de Beachborrel en onze andere evenementen speciaal voor de reisbranche willen we onze waardering hiervoor tonen’, zei Toon Balm, verkoopdirecteur KLM in zijn welkomstwoord. Balm wees ook nog even op de Sales Run Curaçao ter gelegenheid van de marathon, die KLM sponsort. ‘We hebben veel aanmeldingen gekregen, maar er zijn nog niet zoveel boekingsnummers ingestuurd. Dus bij deze even een reminder hiervoor.’
Verder kondigde Balm de Wereld Deal Weken aan, die donderdag weer beginnen. Welke bestemmingen er precies in de aanbieding gaan, zal dan blijken, maar Curaçao zit er in ieder geval bij.
Terwijl de dj en de prima hapjes en drankjes de stemming erin brachten, mochten vier gelukkige reisprofessionals Nick en Simon ontmoeten. Tijd voor een diepte-interview was er niet, maar de heren wilden nog wel even kwijt wat hun favoriete muzikale reisbestemming is (naast Volendam natuurlijk). Voor Nick is dat onbetwist Cuba, terwijl Simon de voorkeur geeft aan New Orleans.