
Tijdens de drukbezochte Meet & Greet bij KLM, in het kader van de verkiezing Reisbureau van het Jaar, werd woensdag actuele informatie van de airline afgewisseld met een kijkje achter de schermen.
De bijeenkomst bij KLM, die als sponsor van de verkiezing optreedt, was goed georganiseerd. Ruim 50 reisagenten woonden de Meet & Greet bij, die begon met korte presentaties in het hoofdkantoor in Amstelveen. Daar hoorden de bezoekers onder andere dat KLM relevant wil zijn voor zijn klanten, ook en vooral via de smartphone. De KLM app wordt continue aangepast. De makers van de app zitten twee keer per maand in de lounge van KLM op Schiphol om van passagiers te horen wat zijn van de app vinden en wat beter of anders kan. ‘Op die manier is de klant in control’, stelde Jordan Wattimena, senior business consultant bij KLM Mobile. ‘Als bedrijf moeten we kunnen omgaan met continue veranderingen en moet je snel kunnen inspelen op de markt.’
Na de presentaties en de lunch ging het per bus naar Schiphol-Oost, voor een bezoek aan hangar 11. In deze hangar, die zo groot is dat het stadion van Feyenoord erin zou passen, onderhoudt KLM zijn toestellen. De toestellen die binnen stonden voor onderhoud, waaronder een Boeing 747, werden van binnen en buiten bekeken. Dat leverde een prima decor voor selfies op.
Foto boven: Lisette Klomp Bueters (Director Leisure Sales Nederland) en Gabriel Koetsier (Kay Accountmanager Leisure Market), de gastvrouw en gastheer van de Meet & Greet.
Foto geheel boven: de bezoekers in hangar 11, uiteraard voor een Boeing van KLM.