
Na meer dan 25 jaar actief te zijn in de wereldwijde sales-vertegenwoordiging verandert International Travel Support Centre (ITSC) zijn naam in House of Netix.
Dit markeert het begin van een spannend nieuw hoofdstuk, zegt het bedrijf in een persbericht.
‘Hoewel ITSC’s langdurige erfenis werd gekarakteriseerd door de vertegenwoordiging van grote wereldmerken als Marriott International en Hertz Car Rental weerspiegelt de rebranding naar House of Netix de evoluerende identiteit, visie en vernieuwde toewijding aan haar klanten.’
Gedurende meer dan 25 jaar heeft ITSC een sleutelrol gespeeld als wereldwijd verkoopagentschap, het opbouwen van sterke partnerschappen en het leveren van wereldklasse service. Het bleek echter dat de naam ITSC moeilijk te onthouden was en de essentie van het bedrijf niet goed vastlegde.
‘Deze realisatie leidde tot de kans voor een rebranding, een moment om opnieuw te kijken naar wat House of Netix vertegenwoordigt, welke waarden ons drijven, en vooral, waarom we doen wat we doen’, zegt Frank Classen, Eigenaar van House of Netix.
‘House of Netix brengt nieuwe energie en een nieuwe naam, maar hetzelfde toegewijde team en de inzet voor uitmuntendheid. Onze missie blijft gericht op het optimaliseren van reiservaringen en het bevorderen van betekenisvolle connecties die leiden tot reële, meetbare resultaten voor onze klanten. De naam House of Netix staat voor een vernieuwd gevoel van doelgerichtheid, waarbij we innovatie omarmen en een dynamische aanpak volgen in het steeds veranderende landschap van de wereldwijde reisindustrie.’
House of Netix is gespecialiseerd in verkoopvertegenwoordiging (GSA), verkoopactivatie en consultancy. ‘We begrijpen dat elk merk uniek is, en we passen onze diensten aan om de impact en groei te realiseren die onze klanten nodig hebben in de competitieve reissector.’
Classen: ‘House of Netix is niet zomaar een rebranding; het is een weerspiegeling van wie we zijn en waar we voor staan. We zijn meer dan alleen een verkoopagentschap, we zijn partners in succes. De passie, expertise en toewijding van ons team zijn de drijvende krachten achter de resultaten die we leveren. Service is een mindset, en wij zijn hier om doelen om te zetten in succes voor onze klanten.’