EURAM introduceert On Spot-support. Hiermee kunnen reizigers bij problemen ter plaatse support krijgen. De support geldt voor reizen in USA, Canada en de Bahama’s.
Met de On Spot-support kunnen reizigers bij problemen ter plaatse contact opnemen met On Spot voor support betreffende issues met vouchers, betalingen, check-in en voor reserveringen van hotels, auto’s en aanvullende producten. Ook onverwachte dwingende wijzigingen van een reisschema en problemen met vluchten die invloed kunnen hebben op de gemaakte reserveringen vallen onder de supportdienst.
De On Spot-support is bedoeld voor reizigers en is van toepassing op de producten geboekt bij EURAM. Producten niet geboekt bij EURAM worden niet ondersteund. De support is van toepassing voor alle boekingen met vertrek vanaf 1 april 2019, en wordt gratis aangeboden.
Hoe werkt het?
Het telefoonnummer van de On Spot-support wordt vermeld bij de reisdocumenten. Reizigers kunnen dit tollfree nummer in de USA of Canada bellen en krijgen (Engelstalige) support. Het bedrijf On Spot heeft toegang tot boekingsgegevens van dossiers in EURAM’s website en kan zo precies zien wat en bij welke dienstverlener geboekt is. In de overeenkomst met On Spot wordt streng rekening gehouden met de privacy wetgeving.
De nieuwe dienst vervangt niet de huidige EURAM emergencies-support. Deze is nog steeds van toepassing, maar alleen voor reisprofessionals. EURAM is na kantooruren en in het weekend tot 22.00 uur bereikbaar voor noodgevallen via e-mailadres emergencies@euram.eu.
‘Ik denk dat we met On Spot-support echt onderscheidend zijn op de Nederlandse markt’, zegt Vincent Hekkert, Business Development Director bij EURAM. ‘De telefoonnummers van onze dienstverleners blijven ook op de vouchers verschijnen. Wij raden Nederlandse reizigers echter altijd aan om voor USA, Canada en Bahama’s gebruik te maken van de On Spot-support.’