De Jaarbeurs Utrecht is op donderdag 21 mei het toneel van de tweede TravConnect Technology Day. Rode draad is hoe technologie de reisbranche kan helpen te voldoen aan de verwachtingen van de klant.
Ook deze editie kunnen wij weer een mooie line-up aan u presenteren. Tijdens deze dag genieten de genodigden ook van een primeur!
Michel La Pierre van Webloyalty presenteert het eerste rapport van een uniek onderzoek waarin reisexperts, consumenten en vooraanstaande bedrijven, zoals Thomas Cook, TUI en NS, hun visie geven op de toekomst van de reisbranche.
De klant is dankzij smartphones én tablets altijd online en verwacht snel respons op vragen en wensen. Dorianne Richelle van Facebook legt uit hoe u dit veranderde mediagebruik slim kunt benutten voor uw bedrijf.
Martin de Munnik van Neurensics laat zien hoe u met neuromarketing het klantgedrag kunt voorspellen. De reis is al geboekt alleen bij wie? is de intrigerende titel van hun presentatie. Oftewel: wat zijn de (emotionele) triggers van klanten om wel voor de ene en niet voor de andere (reis)aanbieder te kiezen?
Edwin Hof, online marketingmanager van TUI, deelt hoe online klantgesprekken dankzij marketingtechnologie sneller tot boekingen leiden. Bij Corendon houdt marketingdirecteur Martin de Boer zich onder andere bezig met het optimaliseren van de contactmomenten met de klant. Hij onthult op de Technology Day de mobiele technologie die hij gebruikt om ervoor te zorgen dat de klant voor, tijdens en na de vakantie op het juiste moment, aanbiedingen, informatie en updates krijgt.
Verder laat Victor Beerthuis, head of mobile bij Sanoma, zijn licht schijnen op actuele technologische ontwikkelingen. En in workshops leert u meer over adverteren op Facebook en webcare voor de reisbranche. We sluiten uiteraard af met een netwerkborrel, waar u kunt netwerken met meer dan 300 reisprofessionals.
Early Bird Tickets zijn nu verkrijgbaar met 50 euro korting op de reguliere prijs van 125 euro, dus wees er snel bij. Bestel nu!
Voor meer info, zie TravConnect.nl/TechnologyDay.