
Remko Dolhain is per 1 februari aan de slag gegaan als Business Development Manager bij de Destin Travel Group.
Hij is verantwoordelijk voor de verkoop van de verschillende reismerken via de retail en tevens gaat hij zich bezig houden met het opzetten van een incentive-tak binnen de groep.
Destin Travel Group bestaat uit de reisspecialisten Air Cruise Collection, Friendship Riviercruises, Hannick Muziekreizen, Incento Treinreizen en Robinson Zeecruises. Deze vijf luxe reisspecialisten werken volgens het bedrijf al jarenlang aan dezelfde missie: unieke reisbelevenissen creëren die onvergetelijk zijn.
‘We zijn erg enthousiast over de komst van Remko. Samen met hem en onze Travel Consultants kunnen we onze retail-partners nog beter gaan adviseren en ondersteunen, zegt Boudewijn van Pelt van het familiebedrijf in Hendrik-Ido-Ambacht.
‘Na de rebranding van de FST Group naar Destin Travel willen we ons aanbod aan luxe reisbelevenissen nog meer onder de aandacht brengen bij onze retail-partners en bouwen aan een structurele en succesvolle samenwerking. Met ons uitgebreide portfolio aan unieke en luxe reisbelevenissen heeft de reisagent echt iets bijzonders aan te bieden aan de klant. Destin gelooft in onderscheidend vermogen vanuit de producten die we aanbieden. Dat maakt een Destin-reis onvergelijkbaar met elke andere vakantiebeleving.’
Remko Dolhain zegt veel zin te hebben in zijn nieuwe functie bij de Destin Travel Group.
‘Al langere tijd ben ik in het toerisme werkzaam, maar dit is wel een andere klasse van luxe reizen. Het productaanbod bij Destin is echt uniek en onderscheidend. Ik zie er naar uit om een duurzame samenwerking met de retail-partners op- en uit te bouwen en zo nog meer mensen te laten kennismaken met het onderscheidende reisaanbod van Destin.’
Foto: Boudewijn van Pelt en Remko Dolhain.