In samenwerking met adviesbureau Synergie heeft de Jong Intra Vakanties de strategie voor de periode tot 2022 ontwikkeld. ‘Een nog intensiever contact met de reisagent, ook in de vorm van co-creaties is één van de speerpunten voor het komende jaar.’
‘De klantenstroom was over de afgelopen jaren solide en de organisatie liet vooral een stabiel resultaat zien’, aldus commercieel directeur Coby van Dongen. ‘Om verdere groei te realiseren, was het nodig de uniciteit en toegevoegde waarde van de Jong Intra aan te scherpen, de relatie met de klant te intensiveren en de organisatie verder te ontwikkelen.’
Transformatie
De strategie krijgt vorm in zes ontwikkellijnen waarlangs de transformatie van het bedrijf gaat plaatsvinden. De reisorganisatie heeft ambitieuze doelstellingen benoemd en om deze te kunnen realiseren zal de focus op IT, marketing en de relatie met de reisagent verhoogd worden.
Om deze ruimte te creëren, die volgens Van Dongen nodig is om de doelstellingen te realiseren, heeft de Jong Intra voor sommige afdelingen een nieuwe werkwijze geïmplementeerd. ‘Ik ben ervan overtuigd dat dit zal leiden tot verhoging van het marktvertrouwen, de productiviteit, het repeaterspercentage en het rendement. Een nog intensiever contact met de reisagent, ook in de vorm van co-creaties is één van de speerpunten voor het komende jaar; alles in het kader van prettig en persoonlijk.’
foto: Coby van Dongen vandaag op het kantoor van de Jong Intra Vakanties in Ridderkerk