Als vanouds staat de maand oktober in het teken van cruisen. Dit jaar is #ChooseCruise de boodschap die Cruise Lines International Association (CLIA) aan reizigers wil uitdragen.
Het initiatief, voorheen bekend onder de naam Plan a Cruise Maand, is bedoeld om de gehele cruise-industrie samen te brengen. CLIA, cruisemaatschappijen, touroperators en reisagenten slaan de handen ineen om reizigers te informeren en te inspireren, en zo de cruisemarkt te versterken.
Gedurende de maand oktober legt CLIA de aandacht op de bijzondere ervaringen en activiteiten die horen bij cruisen. Het gaat om vier hoofdthema’s: de eerste week dining, gevolgd door familie, spa & wellness en oktober wordt afgesloten met entertainment.
Roadshow
Met de CLIA roadshow op 26 september in Utrecht en 27 september in Breda gaat de #ChooseCruise campagne in Nederland officieel van start. Tijdens de roadshow kunnen reisagenten kennismaken met de belangrijkste cruiserederijen. Inschrijven voor Utrecht kan hier, voor Breda hier.
Foto: Andy Harmer en Adele Fitzpatrick-Foster van CLIA Europe, op de #ChooseCruise beach borrel voor cruisepartners.