
Corendon heeft de Thuiswinkel Award Publieksprijs XL 2016 gewonnen. In de categorie Reizen is de website van Corendon voor het tweede opeenvolgende jaar door de consument als favoriete webwinkel beoordeeld.
Martin de Boer, marketing directeur van Corendon, naar de prijs tijdens het Thuiswinkel Awards Gala in ontvangst. ‘Een mooiere waardering van de consument kun je niet krijgen’, zegt De Boer. ‘Met ons hele team werken we dag in dag uit keihard aan onze online-omgeving en blijven we mogelijkheden zoeken om te optimaliseren. Als dat door de consument met zo’n prijs wordt beloond maakt dat je trots, zeker nu we deze award voor de tweede keer op rij gewonnen hebben.’
De Publieksprijzen XL werden in elf categorieën uitgereikt. De eindscore wordt bepaald aan de hand van beoordelingen van de eigen klanten, in combinatie met de score van het online consumentenpanel van GfK. Naast Corendon waren ook Belvilla en Transavia genomineerd in de categorie Reizen.
Van harte gefeliciteerd.