COO Bjorn Berg-Andersen van @Leisure Group (Belvilla, Casamundo, Eurorelais, Ardennes Relais, Topic Travel) is een van de CEOs in the Spotlight, dat wederom het hoogtepunt belooft te worden van de Technology Day van 21 mei a.s.
Huisjesverhuur oubollig, zegt u? Dacht het niet. Berg-Andersen is een online marketingstrateeg die concurrenten onder andere indeelt naar hun vermogen de prijzen van Google Adwords op te drijven. En nee, Airbnb is in dat opzicht geen concurrent van @Leisure. Maar wat niet is kan nog komen.
‘Je merkt dat kleinere spelers met een paar honderd huizen het moeilijk hebben in dit online geweld. Zij hebben het altijd overleefd doordat ze hoog in de gratis Google-zoekresultaten werden gevonden, maar dat is niet meer genoeg. En voor de inkoop van Adwords is niet voldoende budget’, zegt Berg-Andersen. Het gevolg: een consolidatieslag waarmee @Leisure zijn voordeel doet.
Maar er speelt meer. Hoe houdt Berg-Andersen de double digit omzetgroei van @Leisure vast in het tijdperk van de deeleconomie? En hoe kan het dat Booking.com tegelijkertijd een partner en een concurrent is? De antwoorden hoort u tijdens de Technology Day. De enige vraag die Berg-Andersen niet zal worden gesteld: is het nou Bel-viela of Bel-villa?
Kijk hier voor meer informatie over de Technology Day of schrijf je meteen in: