We laten oktober achter ons, de maand die helemaal in het teken stond van de Love To Cruise-campagne. En ik kan niet anders dan hier nog één keer aandacht aan te besteden. Dat doe ik namens CLIA, door alle rederijen, touroperators, cruisespecialisten en reisbureaus heel, heel hartelijk te bedanken voor de ondersteuning van de Oktober Cruisemaand!
De promotie kwam voorbij op de radio, online, in reportages en in advertenties in de krant, op diverse platforms en bij veel reisaanbieders. Er waren workshops, evenementen en cruisebeurzen. De Nederlandse vakantieganger kon niet om cruisevakanties heen, mede door jullie inzet! Ons streven was een mooie basis te leggen om de aandacht voor en vraag naar cruisevakanties verder uit te bouwen.
Laten we ons niet beperken tot oktober, maar deze campagne gebruiken om cruisevakanties het hele jaar door te omarmen. Immers, cruiseschepen varen dagelijks, in alle seizoenen, naar de mooiste bestemmingen. Laat je klanten een onvergetelijke vakantie beleven. Ze zullen daarna niet anders meer willen… Love To Cruise!