De Belize Tourism Board (BTB) heeft GlobActive Travel Marketing gevraagd om Belize in Nederland op de kaart te zetten. De belangrijkste focus is Belize te positioneren als een duurzame toeristische bestemming. Om meer Nederlandse toeristen naar Belize te trekken wordt een promotiecampagne onder reisagenten gestart. Vanaf komend najaar gaat de bestemming ook online met de Belize TravEcademy.
Volgens Sander Langeveld, eigenaar van GlobActive, past het avontuur van Belize uitstekend bij de Nederlandse markt. ‘Belize heeft zoveel te bieden. Nederlanders zijn echte reizigers en in Belize kun je nog echt ontdekken. Geen massa, maar kleinschalige accommodaties op de meest unieke plekken. Fantastisch om Belize te mogen vertegenwoordigen. Wij kijken er heel erg naar uit om de verschillende campagnes uit te rollen om de Nederlandse reisindustrie en reizigers te enthousiasmeren en inspireren.’
Director of Tourism bij het BTB, Karen Bevans, is blij met de samenwerking en het offensief: ‘GlobActive is al een aantal jaren nauw betrokken bij Belize. Met veel vertrouwen kijken we uit naar de verschillende activiteiten binnen de Nederlandse markt. Voor Belize is het offensief een belangrijke beweging. Belize is een prachtige bestemming en we verwelkomen heel graag de Nederlandse toeristen in ons land.’