
De ANVR heeft de website www.traveltomorrow.nl gelanceerd, waarmee ANVR-leden en business partners hun eigen toekomstplan kunnen uitzetten op basis van het rapport Travel Tomorrow.
Travel Tomorrow, dat de ANVR in juni vorig jaar samen met Capgemini presenteerde, is een toekomstvisie die is opgesteld in samenwerking met 22 reisbedrijven. Centrale vraag hierin is hoe de reisbranche kan inspelen op de behoefte van de reiziger in 2025. Het rapport zegt niet hoe de reisbranche er in 2025 uitziet, maar biedt praktische handvatten om ook in 2025 succesvol te zijn.
Die handvatten kunnen leden nu gebruiken. Via Traveltomorrow.nl kunnen bij de ANVR aangesloten bedrijven en business partners hun eigen ontwikkelplan uitzetten, op basis van de uitkomsten van het rapport.
‘Bedrijven kunnen hun actieplan zodanig vormgegeven, dat het rekening houdt met hun toekomstige klantprofiel en de voor hen belangrijke trends en ontwikkelingen binnen de reisbranche van morgen’, zegt Frank Radstake, die zich bij de ANVR bezighoudt met Consumentenzaken en Sociaal Beleid.
Via de website kunnen bedrijven in vier stappen inspelen op trends en klantbehoeften. Om in te loggen, is een wachtwoord vereist. Aanvragen kan via fradstake@anvr.nl