
Amber Moed (38) en Merle van ’t Hoog (39) zijn per 1 september toegetreden als partner van Check-in PR. Oprichter Peter de Jonge blijft betrokken bij het bedrijf en zal als senior adviseur meebouwen aan de continuïteit en groei van de onderneming.
Zowel Amber Moed als Merle van ’t Hoog zijn geen onbekenden in deze branche en hebben jarenlange ervaring in Destination Marketing & PR. Amber en Merle hebben elkaar leren kennen in 2009 toen zij beiden werkzaam waren bij BuroSix Communications. Na ruim vijf jaar als collega’s te hebben samengewerkt en met diverse opdrachtgevers zijn hun wegen gescheiden op professioneel vlak, maar is een hechte vriendschap in stand gebleven.
‘We kijken er enorm naar uit om weer te mogen samenwerken in het Destination Marketing & PR-vak. In de afgelopen jaren hebben we hier vaak over gedroomd en nu gaat het dan ook echt gebeuren’, zegt Amber Moed.
Peter de Jonge, oprichter van Check-in PR, vult aan: ‘Om continuïteit te garanderen voor onze opdrachtgevers ben ik verheugd met de komst van Amber en Merle. Twee ervaren krachten in wie ik alle vertrouwen heb. Dit geeft mij de mogelijkheid om een klein stapje terug te doen, terwijl ik nog wel actief blijf meebouwen aan de toekomst van Check-in PR.’
Check-in PR is in 2016 opgericht en heeft vooral klanten uit het toerisme. ‘Naast de creatieve PR benadering heeft Peter er altijd voor gezorgd dat klanten bij Check-in PR kunnen rekenen op écht partnerschap waarbij een persoonlijke aanpak en goede kwaliteit hoog in het vaandel staat’, zegt Merle van ’t Hoog.
‘Wij geloven in die benadering en zien volop kansen om hierop voort te borduren en verder te bouwen aan de groei.’
Amber Moed heeft na haar studie Communicatie 15 jaar werkervaring opgedaan bij BuroSix en Check-in PR. Na een uitstap van 2 jaar bij Red Online Marketing als Marketing & Communicatie Manager is volgens haar de tijd nu rijp om als eigenaar aan de slag te gaan.
Merle van ’t Hoog is sinds 2004 werkzaam in de toeristische sector. Met de opleiding Tourism & Leisure Management en haar studie Communicatie heeft ze ervaring opgedaan bij onder andere Docspro, a Canon company en de gemeente Gouda.
Foto: Amber Moed, Peter de Jonge en Merle van ’t Hoog.