
De verkoopactie van het Duitse airberlin, Dusseldorf Airport, het Sheraton hotel en vijf Amerikaanse verkeersbureaus valt goed in de smaak bij reisverkopers, zegt Bjorn Gianotten, Country Manager van airberlin.
‘De actie, waarbij onder andere complete reizen naar de VS zijn te winnen zijn, speelt écht bij reisagenten. Naast aanmeldingen voor ons event op 18 april krijgen we ook gerichte vragen binnen.’
Volgens Gianotten kunnen reisagenten op afdelings- en kantoorniveau meedoen aan de verkoopactie. ‘Agenten kunnen samen met collega’s aan onze actie meedoen. Er dient wel gegarandeerd te zijn dat de uiteindelijke winnaar actief reizen verkoopt en er dient te minste één persoon naar ons event in Arnhem te komen. Bij het inzenden van alle boekingen en bestemmingen, uiterlijk op 14 april aan actie-nl@airberlin.com, ontvangen we graag eenmalig de namen en functies van alle collega’s die de vluchten geboekt hebben.’
Prijzen
Voor de verkoopactie tellen alle boekingen mee op airberlin en codeshares partners, gemaakt van 8 maart tot en met 14 april. Deelnemers maken kans een reis te winnen naar een bestemming die ze zelf veel boeken. Dus wie veel Orlando boekt, maakt meer kans op Orlando. Wie veel New York boekt, maakt meer kans op New York. ‘Hetzelfde geldt voor Miami, Fort Myers, de overige Amerikaanse bestemmingen als Los Angeles, San Francisco en Boston, de Caribbean en Europa.’
Wie kans wil maken op een van de 30 prijzen dient wel deel te nemen aan het event van airberlin, Düsseldorf Airport en partners op 18 april in Arnhem. Het event is ook te boeken zonder aan de verkoopactie mee te doen. Er zijn extra prijzen beschikbaar voor alle deelnemers aan het event.
Het event vindt plaats in de Stadsvilla Sonsbeek in Arnhem. Het programma bestaat onder andere uit speeddating, presentaties en films. Deelnemende partners naast airberlin zijn Düsseldorf Airport, Visit Orlando, GMCVB (Miami), Fort Myers & Sanibel, Naples, Marco Island & Everglades, NYC & Company (New York) en het Sheraton Düsseldorf Airport.
Het prijzenpakket bestaat uit 30 prijzen. Naast 5 plaatsen op de studiereis naar Orlando (6 tot en met 11 mei) zijn complete pakketreizen te winnen voor twee personen naar New York, Orlando, Miami en Fort Myers, Sanibel, Naples, Marco Island & Everglades.
Verder bevat de prijzenpot zes losse airberlin vluchtvouchers naar de USA, Caribbean en Europa, vier gratis hotelovernachtingen in het Sheraton Düsseldorf Airport, tien shopping vouchers van Düsseldorf Airport en een luxe modelvliegtuig van airberlin.
Aanmelden voor de verkoopactie kan het beste zo laat mogelijk, zegt Gianotten. ‚Op die manier hebben deelnemers zo veel mogelijk boekingen binnen. Zij kunnen uiterlijk op 14 april één e-mail sturen met alle boekingen en bestemmingen.‘
Vanwege de planning zijn aanmeldingen voor het event van 18 april eerder al welkom.
Dat kan per e-mail via actie-nl@airberlin.com, met vermelding van bedrijfsnaam, contactgegevens en functie.