
RED Online Marketing heeft in de categorie ‘Best PPC Case in Travel’ de European Search Awards 2022 gewonnen. De winnende case hebben zij samen met opdrachtgever &Olives Travel geschreven, en omschreef de lancering van het merk tijdens COVID-19 met behulp van SEA, Display & Video Advertising.
De awarduitreiking vond plaats op donderdagavond 26 mei in Barcelona. Corné den Braber en Renske Swarts van RED Online Marketing en Madelon Seignette en Marcel Gritter van &Olives Travel waren via online verbinding aanwezig, vanuit een Mediterraans restaurant in Amsterdam. Den Braber, strateeg en partner bij RED: “Toen de uitslag van de categorie ‘Best use of search – travel/leisure (PPC): Small’ bekend gemaakt werd stokte onze adem even toen we hoorden dat wij gewonnen hadden. We wisten dat de case supersterk was, maar dat we deze prestigieuze award daadwerkelijk hebben gewonnen is toch wel heel bijzonder”
In 2019 werd gestart met de plannen om voormalig Isropa Reizen te transformeren naar &Olives Travel. Het oorspronkelijke productaanbod, gericht op het Midden-Oosten, werd uitgebreid met vakantiepakketten rondom de Middellandse zee als Italië, Portugal en Griekenland. &Olives Travel specialiseert zich daarbij onder andere in kleinschalige en authentieke accommodaties.
“We zijn er erg trots op dat we &Olives Travel zo snel hebben laten groeien in moeilijke tijden van marktherstel na COVID-19 in de reiswereld. Dit was nooit gebeurd zonder deze PPC campagne of zonder de samenwerking met RED Online Marketing en hun travelmarketing expertise. De PPC campagne heeft ons enorm geholpen bij het vertalen van de missie en visie van het bedrijf in het stimuleren van boekingen. Bovendien, dankzij de flexibiliteit, zijn we altijd in staat geweest om snel op te schalen”, aldus Madelon Seignette, Algemeen Directeur a.i., &Olives Travel.
Foto vlnr: Marcel Gritter (CFO &Olives Travel), Madelon Seignette (CEO &Olives Travel), Renske Swarts en Corné den Braber (beiden RED Online Marketing).