
Brussels Airlines heeft een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd en profileert zich daarmee nadrukkelijker als nationale maatschappij van België.
Aangepaste kleuren, een nieuw logo en een nieuw vliegtuigdesign zijn het visuele teken van een nieuw hoofdstuk, zegt de maatschappij.
‘Een hoofdstuk met een sterke focus op klantenervaring, betrouwbaarheid en duurzaamheid, én een competitieve kostenstructuur.’
De maatschappij zegt klaar te zijn voor toekomstige uitdagingen en benadrukt het belang van het Belgische merk.
Als gevolg van de coronacrisis heeft Brussels Airlines in 2020 zijn transformatieplan Reboot Plus versneld en geïntensifieerd om een toekomstbestendig bedrijf te worden met een gezonde kostenstructuur.
Na de herstructurering is de maatschappij gestart met de tweede fase van zijn Reboot Plus plan: de verbeteringsfase. Brussels Airlines richt zijn aandacht nu op de toekomst met strategische investeringen in een verbeterde klantenervaring, nieuwe technologieën, digitalisering, nieuwe manieren van werken en de ontwikkeling van zijn werknemers.
‘Als één van de vier netwerkmaatschappijen van de Lufthansa Group bouwen we de weg naar een veelbelovende toekomst’, zegt CEO Peter Gerber.
‘We zien deze nieuwe merkidentiteit als een symbool van vertrouwen in ons bedrijf, en we willen hiermee onze rol als nationale luchtvaartmaatschappij van België opnieuw benadrukken.
Brussels Airlines is één van de vier netwerkmaatschappijen van de Lufthansa Groep, samen met Austrian, Lufthansa en Swiss) en lid van Star Alliance. Het bedrijf werd opgericht in 2002 en is voor 100 procent eigendom van Deutsche Lufthansa AG. (Foto Brussels Airlines).