
England’s Coast, een toeristisch initiatief van National Coastal Tourism Academy (NCTA), waarbij acht regio’s zich hebben verenigd om gezamenlijk de kustregio’s te promoten, heeft USP Marketing PR per direct aangesteld als pr-bureau voor de Nederlandse markt.
England’s Coast inspireert reizigers om te kiezen voor een vakantie naar de spectaculaire en bijzondere kustregio’s Northumberland, Yorkshire, East Coast, South East, South Coast, South West, Durham & North East en North West.
Samantha Richardson, Directeur van National Coastal Tourism Academy, oprichters van het England’s Coast project, zegt: “We zijn heel blij om weer te mogen samenwerken met USP Marketing PR. Zeker in deze uitdagende tijd voor de reisindustrie, is het fijn om een betrouwbare partner in Nederland te hebben die de unieke regio’s van England’s Coast al goed kent. We zijn ervan overtuigd dat ondanks het feit dat er momenteel nog niet gereisd kan worden, we onze Nederlandse buren zodanig kunnen inspireren dat zodra het mogelijk is, we ze mogen verwelkomen voor een geweldige vakantie naar de Engelse kust.”
“In 2018 en 2019 hebben wij al verschillende PR-activiteiten voor England’s Coast mogen uitvoeren en wij zijn ontzettend trots en verheugd om de acht kustregio’s weer in Nederland te mogen vertegenwoordigen. Met onze expertise op het gebied van PR en storytelling, breed medianetwerk en kennis van de regio’s gaan wij verschillende doelgroepen inspireren. Connoisseurs die dol zijn op bijv. high-end restaurants, musea en historische bezienswaardigheden, eco-consious reizigers die genieten van eindeloze wandelingen, glamping en verantwoordelijk reizen, en slow-living reizigers die dol zijn op lokale gerechten, knusse pubs en B&Bs. Er zijn zo ontzettend veel opties langs de Engelse kust!”, aldus Marloes van den Boogaard, Managing Director van USP Marketing PR.