
Binnenkort vallen reisbureau’s (6 september) en de ZRA’s (11 september) de splinternieuwe Thomas Cook brochure op de mat, waarin exotische bestemmingen worden uitgelicht. Deze brochure is een aanvulling op de bestaande Wintersport en Zonvakantie brochures van de reisorganisatie.
Verre reizen
De nieuwe brochure legt de nadruk op verre bestemmingen, een onderdeel van het aanbod dat sterk groeit bij Thomas Cook. ‘We zien de laatste jaren een toename in boekingen naar verre bestemmingen en hier valt dan ook nog veel te halen’, vertelt Paul van de Lint, Manager Dynamic Packaging bij Thomas Cook. ‘Dynamic packaging wordt steeds populairder onder vakantiegangers omdat ze de hele reis zelf kunnen samenstellen.’
Bij het boeken van een verre reis kiest de klant zelf de ideale vluchtdag én vluchttijd, de favoriete luchtvaartmaatschappij en kiest hij of zij zelf welke extra’s ze erbij willen boeken, zoals bijvoorbeeld transfers en bagage. Zo stelt de klant de ideale vakantie zelf samen.
‘Het feit dat Thomas Cook ook verre reizen aanbiedt wordt steeds bekender bij de Nederlandse vakantieganger en op deze manier zetten we weer een stap voorwaarts in het vervullen van alle ideale vakantiewensen’, vult Jacco Tas, Directeur Differentiated & Complimentary bij Thomas Cook Nederland, aan. ‘De brochure brengt echt de ‘ouderwetse’ voorpret van een vakantie terug.’