
Cruise Travel lanceert komende week een all-inclusive campagne, waarbij vijf soorten cruises worden aangeboden waarin alles is inbegrepen. Het programma werd vrijdagavond tijdens een klantenavond in Vreeland gepresenteerd.
Cruise Travel werkt voor de campagne samen met vijf rederijen, die alle vijf één product leveren dat volledig all-inclusive is. Het gaat om MSC, Costa Cruises, Aida, Norwegian Cruise Line en Celestyal Cruises. Deze laatste Griekse rederij biedt middenklasse cruises langs de Griekse eilanden en wordt door Cruise Travel exclusief op de Nederlandse markt aangeboden.
Aanbod
In de campagne gaat het om vijf producten met een complete all-inclusive, zegt Eugène Westerink, algemeen directeur van Cruise Travel. Zo zijn alle maaltijden en drankjes aan boord inbegrepen, maar ook de service, fooien, vluchten naar- en van de haven van vertrek, inclusief ruimbagage, en inclusief transfers naar- en van het schip.
De campagne gaat komende week van start, met diverse vertrekdata van nu tot en met oktober dit jaar. ‘Het aanbod varieert van top- tot middenklasse, en cruises met extra’s zoals musicals aan boord.’
Groei
Cruise Travel heeft voor het tweede jaar zijn speciale Cruise Deluxe brochure uitgebracht. ‘We scoren daar erg goed mee. We signaleren een groei in het luxe segment’, zegt Westerink.
In de brochure met ‘ultiem luxe cruisevakanties’ is aanbod te vinden van Azamara Club Cruises, Crystal Cruises, Hapag-Lloyd Cruises, Oceania, Regent Seven Seas, Seabourn, Silversea en Windstar.
Foto: het team van Cruise Travel (vlnr): Eugène Westerink, Agnes Thijs, Conny Roos en Chris Mulder.