
Onder de naam Signature lanceert Neckermann komende zomer een label voor luxe vakanties. Het aanbod van Signature bestaat uit speciaal geselecteerde hotels met minimaal 4 sterren.
De hotels zijn geselecteerd op basis van klantervaringen en tevredenheid over de ligging. Volgens Neckermann kunnen klanten die Signature boeken, rekenen op ‘buitengewoon comfort, culinaire hoogstandjes en goede faciliteiten’.
‘Onze klanten kiezen hun vakantie zeer zorgvuldig uit en willen zich een paar keer per jaar écht even helemaal in de watten laten leggen en niet voor eventuele onaangename verrassingen komen te staan’, zegt Ronald van Bruchem, Manager New Business development van Thomas Cook Nederland.
‘Met de lancering van het Signature-label biedt Neckermann een duidelijke selectie van het best gewaardeerde (premium) aanbod voor zowel families als stellen. Dat aanbod is overigens zeer betaalbaar.’
Met een knipoog naar de naam Signature wil Neckermann benadrukken dat ze tekent voor een kwalitatief hoogwaardige vakantiebeleving. ‘De vakanties met het label Signature behoren tot het spreekwoordelijke ‘neusje van de zalm’.