
Na een jaar afwezigheid is Polyplan weer terug op de Vakantiebeurs. De Griekenland-specialist heeft een jarenlange Vakantiebeurstraditie, maar ontbrak vorig jaar omdat het zich niet kon vinden in de nieuwe opzet van de beurs.
‘Er was geen centraal plein, geen muziek en geen Griekse sfeer’, zegt directeur Theo Alexandropoulos. ‘We hebben echter van veel bezoekers gehoord dat ze ons hebben gemist. Daarom komen we terug. Tegelijk zullen we ons, naar aanleiding van de groeiende vraag vanuit de reisbureaus en de ZRA’s, nog meer gaan focussen op onze reisbureau- en ZRA-partners.’
Polyplan lanceert op de Vakantiebeurs (hal 7, B024) zijn nieuwe brochure op A5-formaat. Deze telt 220 pagina’s en bevat een selectie uit het aanbod. ‘In onze brochure tonen we twee tot drie accommodaties per bestemming, maar online hebben we wel 50 accommodaties per bestemming staan.’
Tegelijk lanceert Polyplan een andere pay-off: het andere Griekenland. ‘Voorheen hanteerden we de slogan ‘Griekenland a-la carte’, maar de nieuwe pay-off geeft duidelijker aan wat we zijn. We willen anders zijn dan anderen.’