
De ZRA Verkiezing 2016 is van start gegaan. Een nieuw verkiezingsjaar vol nieuwe rondes en dus kansen. Zorg dat je meedoet en strijd mee voor de titel én uitbreiding van jouw (reis)kennis.
Het thema van dit jaar is ‘The Battle’, dat tijdens deze verkiezing een dubbele betekenis heeft. Hoe win jij je klanten voor je én hoe win jij de titel ‘Beste ZRA van 2016’? Tijdens de verkiezing zullen we je op verschillende momenten triggeren om kritisch naar jezelf als ZRA te kijken.
Wat levert de verkiezing je op:
• De verkiezing biedt je een goed ijkpunt om te bepalen waar je als (startende) ZRA staat
• Door deelname krijg je heldere feedback. Je kunt daardoor eens in de spiegel van jouw ondernemerschap kijken en bepalen wat verbeterpunten zijn
• Je krijgt de kans eens goed te kijken naar je communicatie met klanten
• Het klanttevredenheidsonderzoek tijdens de verkiezing levert veel structurele informatie op over de mening van jouw klanten
• Door mee te doen, val je op tussen het toenemende aantal ZRA’s
• Eén (of zelfs twee) battle(s) tijdens geheel verzorgde reis/reizen behoren tot de mogelijkheden als je bij de besten hoort
• Als USP staat de titel ‘Beste ZRA van Nederland’ uiteraard prachtig op je profilering
Doe mee met deze Battle, waarmee je eigenlijk alleen maar kunt winnen. De eerste ronde bestaat uit een schriftelijke vragenlijst en twee reisvoorstellen.
Klik hier om van start te gaan.