
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze rol versterkt hij het marketingteam en valt hij onder Dick Gussen, directeur Brand, Media & Partnerships.
Schoolderman keert terug bij Corendon, waar hij eerder werkzaam was als Product & Brand Marketeer bij Corendon Hotels. De afgelopen jaren werkte hij bij EuroParcs als Campaign & Proposition Manager. Met zijn brede ervaring op het snijvlak van merkpositionering en campagneontwikkeling versterkt hij het merkteam van Corendon.
Dick Gussen: “Ik ben blij dat Jelmer terug is bij Corendon. Hij kent onze organisatie goed en brengt waardevolle expertise mee. Zijn ervaring past goed bij de koers die we met het merk willen varen. Ik kijk uit naar de samenwerking.”
Jelmer Schoolderman: “Het voelt als thuiskomen bij Corendon, een familiebedrijf met een duidelijke visie en aanstekelijke energie. Het is fijn om terug te zijn in een vertrouwde omgeving waar ruimte is voor creativiteit en samenwerking. Ik kijk ernaar uit om samen met het team en onze partners te bouwen aan de groei en zichtbaarheid van de Corendon-merken. Met campagnes en projecten die impact maken, gericht zijn op resultaat en met plezier en een vleugje humor worden geproduceerd door ons en onze partners.”
Geef een reactie